Xiaomi este compania cu cea mai rapidă creștere din anul 2021, ajungând pe locul 2 la nivel global în topul producătorilor smartphone și chiar pe primul loc din punct de vedere al vânzărilor în Europa Centrală și de Est . Totuși, probabil ați auzit de vestita problemă a “ senzorului de proximitate ”, cel ce încetează să funcționeze subit. Compania pare-că a luat la cunoștință în sfârșit plângerile utilizatorilor cu privire la acesta, iar acum are un plan pentru a rezolva problema. Avem detalii mai jos.
Senzorul de proximitate detectează momentul în care telefonul este la urechea utilizatorului când acesta se află într-un apel. Astfel, ecranul ar trebui să se stingă pentru a fi evitate atingerile involuntare. Totuși, au apărut plângeri din partea utilizatorilor Xiaomi întrucât acesta a început să nu mai funcționeze subit în cazul mai multor modele.
Faptul că problema este recunoscută este un prim pas spre rezolvarea acesteia din partea companiei. Totuși, nu se știe încă care este cauza sa. Unii utilizatori consideră că este o problemă hardware . Posibil să fie chiar motivul pentru care Xiaomi a ales să încheie parteneriatul cu Elliptic Labs , producătorul și distribuitorul senzorilor de proximitate pentru mai multe smartphone-uri din portofoliul companiei de până acum. Xiaomi a început astfel o colaborare cu firma Minghao Sensing , deși nu se știe când vor fi disponibili noii senzori pe telefoanele Xiaomi.
În plus, aflăm că producătorul chinez va încerca soluționarea problemei prin noi actualizări pentru a recalibra senzorii . Totuși, dacă problema este de natură hardware, este puțin probabil ca soluția să funcționeze, din păcate. Dacă acest lucru se adeverește, rămâne de văzut cum va reuși Xiaomi să rezolve problema.
Leave a Comment