Noua platformă Orange Help le oferă utilizatorilor acces rapid la informațiile de care au nevoie, din cel mult 3 clickuri, chiar și de pe smartphone
Orange anunță noua platformă Orange Help , cu ajutorul căreia utilizatorii pot găsi răspunsurile de care au nevoie într-un timp foarte scurt, din cel mult 3 click-uri, fie că este vorba de informații legate de setările telefoanelor, abonamente, rețea sau alte servicii. Orange Help a fost dezvoltată pe baza cerințelor clienților, pornind de la feedback-ul primit de la aceștia și de la întrebările adresate de-a lungul timpului. Astfel ei au acces rapid la orice informație legată de produsele și serviciile de care sunt interesați, în cadrul unei platforme cu o structură intuitivă, ușor de folosit chiar și de pe smartphone.
Platforma Orange Help pune la dispoziția vizitatorilor, pe lângă răspunsuri la întrebările despre produsele și serviciile Orange și o serie de articole cu ajutorul cărora ei pot afla ultimele noutăți și sfaturi utile, astfel încât să se poata bucura din plin de toate funcțiile telefoanelor lor. Platforma a fost testată cu utilizatorii pe tot parcursul procesului de optimizare, pentru a le asigura clienților informații adaptate necesităților lor. Tocmai de aceea, conținutul disponibil va fi actualizat constant, iar utilizatorii sunt încurajați să își spună părerea despre cât de utile au fost informațiile găsite, folosind butoanele de feedback.
Mai mult decât atât, în secțiunea Help clienții Orange pot accesa rapid informații despre servicii de urgență, precum schimbarea SIM-ului, codurile PIN și PUK, setările de internet, service telefon, suspendarea numărului de telefon sau reconectarea în caz de furt sau pierdere și amânarea plății. Aceste informații sunt prezentate pe platforma Help într-o secțiune specială, pentru a le oferi utilizatorilor răspunsurile de care au nevoie într-un timp cât mai scurt.
Pentru mai multe informații despre noua platformă Orange Help și despre informațiile pe care vizitatorii le pot găsi aici consultați rangeo/help .
Leave a Comment