Redmi este exemplu de poveste de succes pentru un brand externalizat dintr-o companie. Dacă Xiaomi nu făcea asta, poate că nu am fi avut şi branduri ca POCO, Realme de la Oppo, iQOO de la Vivo şi altele. Separarea sa de portofoliul Xiaomi continuă, iar azi aflăm că versiunea sa de MIUI ar urma să fie diferențiată de cea MIUI-ul de pe Xiaomi .
Zvonacul chinez Digital Chat Station scrie că o parte din interfaţa MIUI de pe terminalele Redmi viitoare va fi diferențiată la nivel de detalii de cea de pe Xiaomi-uri. Vor fi adăugate elemente de branding, ceea ce e bine pentru awareness, dar şi pentru a face bază de utilizatori fidelă acestui brand. De remarcat că şi la Oppo şi filiala externalizată Realme se întâmplă asta, prin diferenţierea între ColorOS şi Realme UI .
Redmi ar putea primi un soi de Redmi UI la un moment dat, pentru extra diferenţiere. Între timp noi continuăm să aşteptăm MIUI 13 , care ar trebui să vină până la final de an bazat pe Android 12. Am aflat recent că va sosi cu Memory Fusion, Game Floating Windows şi Control Center nou . Include şi noi animaţii şi fonturi, iar Memory Fusion este un sistem de RAM Virtual , care se tot practică în ultima vreme.
Control Center îşi schimbă formele de iconuri, adoptând dreptunghiuri cu colţuri rotunjite. Xiaomi s-ar îndepărta astfel de copierea lui iOS. O altă diferenţiere a lui MIUI s-ar face cu un MIUI for Pad, o versiune pentru tablete, care trebuia să fie gata pe Pad 5, dar nu a fost finalizată la timp.
Leave a Comment